søndag 5. juni 2011

Give away ¤ Sukker & fløte fra pip og vakre tapeter

Nå er det sommer og sol i hagen *smiler*
Så da fikk jeg lyst til å gi bort en søt sukkerskål og fløtemugge fra pip til årets jordbær.
Jeg har også vært så heldig å fått noen lekre tapet prøver fra en av Tønsbergs flotteste butikk
MOWE. Du finner de på facebook .
Så jeg velger å gjøre det følgende :

1 lodd kommentar her på bloggen

2 lodd om du ønsker å være med på trekningen av tapetene fra MOWE

3 lodd om du linker til konkurransen- bruk det første bildet i innlegget


Om du velger å følge bloggen min får du meg til å smile og gjør meg hoppende glad.

Lykke til alle sammen
Trekningen vil skje den 1.juli.






Søt sukkerskål og fløtemugge fra Pip


Denne har jeg både med rosa og hvit bakgrunn begge er ca 65 cm lengde
Flotte til bakgrunner i små skap ,eller i rammer.

Perlemorseffekt på bakgrunnen,den er bare helt nydelig - ca 60 cm lengde

71 kommentarer:

  1. Får ikke linken til MOWE til å virke.
    Tenkte å skaffe meg 2 lodd. :)

    SvarSlett
  2. Da blir vil jeg ha 3 lodd! Bare koselig å lenke den flotte bloggen din på siden min:o)

    PS! Linken til Mowe funker ikke.. jeg kommer tilbake og går inn på linken når den er fixet:o)

    Hyggelig at di ville følge meg!!

    Ha en fin dag videre!
    Heleneklem

    SvarSlett
  3. Hei

    Måtte fjerne linken,det bare feil...
    Så jeg forandret litt ,men dere får de lodd dere ønsker ovenfor
    Men dere finner siden på Facebook om dere vil se.

    SvarSlett
  4. SUKK, dette er da bare så sukkersøtt og nydelig!
    Og jeg som trudde at jeg egentlig var firkantet og litt røff i stilen?

    Jeg har vært inne på MOWE og sett på PIP serviset utallige ganger!

    Jeg tar 3 lodd og håper !!!!!

    Klem Lykkeliten

    SvarSlett
  5. Det kan byttes i blått og beige om man ønsker det,men dette passet best til jordbærbildet mitt

    SvarSlett
  6. Åååå så flotte premier! jeg vil selvfølgelig være med på give away. 3 lodd til meg.
    Klem fra Igi

    SvarSlett
  7. Nyyydelig premie, jeg vil gjerne være med og ønsker meg tre lodd. Trodde jeg var følger allerede, men det var jeg visst ikke, har lagt meg til som følger av bloggen din nå:-)

    SvarSlett
  8. Lekre gevinster! Jeg må jo bare være med og tar 3 lodd :))

    SvarSlett
  9. Da har jeg forsøkt å linke til konkurransen din på min side. Mye jeg må lære meg som ny blogger. :)Men det går fremover. Nydelige premier! Da kan jeg sette me opp på 3 lodd.
    Ha en fin kveld!

    SvarSlett
  10. 2 lodd til meg! Premiene var fantastiske!

    Cammi(cammii85@gmail.com)

    SvarSlett
  11. Jeg vil gjerne ha 2 lodd!
    Herlige premier som jeg ville blitt kjempeglad for!:-)

    SvarSlett
  12. åååh for noen nyyyydelige premier! ønsker meg veldig! :) 3 lodd til meg, og tvi tvi! ;) *♥*

    SvarSlett
  13. Så kul med en utlottning, sött porslin :)
    Jag la in länk på bägge bloggarna när jag först var igång.
    (Blomsten eller plantan är det väl, heter Euphorbia 'Ascot Rainbow')

    SvarSlett
  14. Hei !

    Kjempe flotte ting, jeg vil selvfølgelig være med å prøve lykken :)

    Klem Birgit

    SvarSlett
  15. Jeg er med! Trekker tre lodd. Lenke herved lagt ut hos meg :))

    Sukkersøtt og superlekkert sett fra pip synes jeg :0)

    Klem fra Ingrid Andrea

    SvarSlett
  16. Det var jo kjempesøtt det settet fra PIP! Jeg er gjerne med! Tar et lodd:)

    SvarSlett
  17. Det kan byttes i blått eller beige om dere ønsker.
    Syns bare det rosa passet best til jordbær bildet.

    SvarSlett
  18. Så vakkert... Et lykkelodd kanskje ønskes...
    Hilde

    SvarSlett
  19. Heisann:)
    Flott blogg du har,legger meg gjerne til som følger her hos deg;)
    Nydelige premier,fløtemuggen og sukkerskålen var midt i blinken hos meg hvertfall;)
    Trekker 3 lykkelodd:)
    Klem Caroline

    SvarSlett
  20. Hei, vil gjerne være med og trekker 3 lodd :)

    Håper du vil være med på min giveaway også! :)

    klem, camilla jin

    SvarSlett
  21. hei jeg er med i denne herlige konkurransen og tar 2 lodder med meg :)

    herlige farger dette

    klem eva

    SvarSlett
  22. Jeg blir gjerne med på 3 lodd :-D

    Klem Karianne

    SvarSlett
  23. 1 lodd på på meg :-)


    carpe diem

    solklem

    SvarSlett
  24. Jeg vil gjerne være med og sier tusen takk for
    3 lodd!

    Mvh Beate M B
    beate_myran(ætt)hotmail.com

    SvarSlett
  25. To lodd til meg!! Nydelige farger!!! Klemz Grethe

    SvarSlett
  26. Så herlige premier ♥ Jeg syntes bloggen din var kjempefin og gleder meg til å følge deg videre! Tar 3 lodd. http://konkurranseblogg.blogspot.com/2011/06/giveway-hos-josimo.html

    Klem fra Hilde

    SvarSlett
  27. 2 lodd til meg! : )
    mari_gull(at)yahoo.no

    SvarSlett
  28. 1 lodd til meg! :)
    marikon@hotmail.no

    SvarSlett
  29. Så herlig! Virkelig sukkersøt premie.. Melder meg på med ett lodd, og krysser fingrene :)

    SvarSlett
  30. Å så skjønt!

    1 lodd på meg :)

    Ønskjer deg fine junidagar framover :)

    Klem

    SvarSlett
  31. Så flot ! Får gerne være med på 3 lodder. Kig gerne forbi min giveaway du også :)

    SvarSlett
  32. Jeg linker fra facebook, og trekker 3 lodd! Bli gjerne med i min giveaway også :)
    klem

    SvarSlett
  33. Så hyggelig at dere vil være med på min give away.
    Kikker innom dere alle ganske så snart

    Fiiin dag til dere alle

    SvarSlett
  34. Hei.:-) henger meg med og tar et lodd jeg.:-) flotte bilder..som alltid.:)

    en fin dag til deg..nyt solen.:-)

    SvarSlett
  35. Så flott å se deg her på bloggen igjen Thelma Louise <3<3

    SvarSlett
  36. Heisann!

    Jeg vil gjerne være med på den flotte give awayen din med full pott, 3 lodd er vell det:o) Jeg gleder meg til å følge deg videre!

    Ha en fin dag!

    SvarSlett
  37. Jeg vil gjrne bli med og tar 2 lodd.
    Fantastiske premier!
    klem Anne

    SvarSlett
  38. Jeg vil meget gerne deltage med 3 lodder, og tilmelder mig straks som fast læser!
    Vil glæde mig til at følge dig fremover :-)

    Kærlige hilsner, Louise

    SvarSlett
  39. Hei!
    Så fine premier! 2 lodd på meg! Har lagt deg til på bloggrollen min-håper det er ok.

    SvarSlett
  40. Hei igjen! Da blir det bare 1 lodd på meg. greide ikke å laste opp bildet på bloggen min, dessverre.

    SvarSlett
  41. Åh, hvor er det fint. Jeg vil gerne deltage med 2 lodder. Og så vil jeg glæde mig til at følge dig fremover... :o)

    .... hvis du kan lide loppefund, har jeg også en give away hos mig. Jeg trækker en vinder d. 20. juni.

    SvarSlett
  42. så fin gi-bort du har!
    vil gjerne være med på to lodd:)
    klem ellemell

    SvarSlett
  43. Wow! Jag vill gärna vara med och ta en lott i din fina utlottning :)

    SvarSlett
  44. Hei!
    For en flott blogg! :-)
    Jeg vil gjerne være med på Give Away'en din, og tar tre lodd.

    HA en fortsatt fin lørdag.
    *klem*

    SvarSlett
  45. Eeeh, ønsker deg selvfølgeli en fin SØNDAG, siden det er søndag i dag.. ;)

    SvarSlett
  46. Fantastiske pip :)

    1 lod til mig :)

    Fra Katrine

    SvarSlett
  47. Så nydelig! prøver meg med to lodd, jeg.
    Ha en deilig sommer! :-)

    SvarSlett
  48. Hei! To lodd på meg :)

    Mvh Camilla, toyotacrown@hotmail.com

    SvarSlett
  49. Hei
    Moro med give away, tre lodd på meg. Må jo prøve lykken med så fin pip:)

    Nora

    SvarSlett
  50. Ih hvor flot, jeg vil gerne være med på 3 lodder:-)

    SvarSlett
  51. Hvor er det en fin give away, jeg vil også gerne være med på 3 lodder :)
    http://monster-mor.blogspot.com/

    SvarSlett
  52. Hei.
    Tar gjerne to lodd på disse flotte premiene.
    :)

    SvarSlett
  53. Så søte de var.
    Trekker ett lodd jeg da :)

    SvarSlett
  54. Så flott gave, er "heilt forelska i pip".

    Ønsker meg 3 lodd.

    Håper du får ein fin sommer!

    Klem fra Mira.

    SvarSlett
  55. Nydelige altså! Jeg digger pip!
    Må ta sjansen med tre lodd altså!
    Mvh
    Lise

    SvarSlett
  56. Jeg vil gjerne vinne...!
    Tar to lodd.

    Mvh Ahn
    snuffeldyret.blogspot.com

    SvarSlett
  57. Åh, jeg melder meg på for et lodd. Nydelige pip, og de tapetene var utrolig flotte, så de må sjekkes opp nærmere. Er på tapetkikking om dagen, legger planer for gangen vår ;)

    Nå skal jeg bli litt kjent med bloggen din! God mandagskveld til deg!

    SvarSlett
  58. Hei, jeg vil være med og tar ett lodd :) margrethekarijord@gmail.com

    SvarSlett
  59. Helt nyyydelig!!

    Prøver med ett lykkelodd ;)

    SvarSlett
  60. To lodd på meg :)
    Ida Lind
    urettferdig(ætt)live.com

    SvarSlett
  61. Fant link til bloggen din hos Trollmor - og la meg til som følgar. Fin blogg har du! :o)

    SvarSlett
  62. Heia! Så flott blogg du har :-)
    Tar to lodd jeg, og kommer selvfølgelig tilbake til bloggen din! Har akkurat kjøpt et gammelt hus,er rundt på nettet hele tiden etter inspirasjon, og ramlet inn her. Er helt forelska i tapetene til PIP. Skal følge deg :-)

    SvarSlett
  63. Kjempefin giveaway! Eg har linka til den i bloggen min og kommentert, so då blir det vell 4 lodd på meg!? Kryssa fingrane for vinnerlykke :-))

    Helsing Kristine

    SvarSlett
  64. Jaaa jeg blir med, noe så nydelig. 3 lodd til meg. Linker på facebook, og siden jeg melder meg på så sent skal jeg ha i profilen min i en uke at man må se innom din blogg :-)) Jeg gleder meg til å følge bloggen din videre. Nå skal jeg lese innleggene dine og la meg inspirere. Ha en flott sommer. Klem fra thora.

    SvarSlett
  65. Hmm... ser du ikke har trekt ennå, så prøver å hive meg med jeg :) Tar isåfall to lodd

    SvarSlett
  66. Sikke flotte præmier. Har du trukket? Hvis ikke vil jeg meget gerne deltage med 2 lodder for fast læser og link.

    SvarSlett

Populære innlegg