torsdag 12. april 2012

Himmelblå, et armebånd

Som et troll i eske dukker jeg opp igjen.
Nå har jeg fått lysten til å ta bilder og lage smykker igjen.

Jeg er inne og titter på bloggene deres,men jeg har hendene langt unna tastaturet.
Men vit at jeg titter,smiler, gråter,tenker, lærer og mye av dere selvom jeg er putt stille.
Gi meg litt tid så våkner jeg så smått til liv igjen.

Her har jeg brukt metallic lyst blått skinn,en vakker rosa agat, noe metall og noe 925s
Dette er til salgs til kr 150.- + porto

9 kommentarer:

  1. Jeg har også hatt en bloggpause, en laaaaang sådan (over ett år). Men plutselig var lysten der igjen så nå er jeg tilbake. Jeg har ikke engang lest blogger under pausen min, men nå oppdaterer jeg meg litt. Har lest en del hos deg nå og du verden så kreativ og flink du er! Nydelige ting du lager (särlig de söte töflene).
    Ha en fin vår! Klem/Nora

    SvarSlett
  2. Tusen takk for hyggelig besøk og koselige ord.
    Tøflene er det tydeligvis en hipp, de har jeg strikket over 50 par av i div. farger og str.
    Så det må jeg nok ta opp igjen til høsten,har noen som allerede ønsker deg et par til kalde kvelder.

    SvarSlett
  3. Så hyggelig at du er tilbake med nydelige smykker og bilder igjen :D

    SvarSlett
  4. Hyggelig å høre fra deg igjen! Kjempe flott armbånd du har laget.

    Ønsker deg en fin kveld.

    SvarSlett
  5. Nydelig farge og fine detaljer. (:

    Kos deg, ha en FIN fredag og god helg!

    SvarSlett
  6. Der var du igjen, ja! Flott smykke! Og så får du gi et pip hvis dere har kattunger til salgs i august;)

    SvarSlett
  7. Heisann Pia

    Det blir nok ikke flere Josimo kattunger hos oss, da begge pusejenete er sterilisert.
    Men jeg hjelper deg gjerne med tips til å finne en som passer i et familie hjem. Det er ikke alltid slik hjemmesider og vakre bilder viser-desverre..

    SvarSlett

Populære innlegg