onsdag 3. november 2010

Alexsander Bamsemums Norsk Skogkatt til salgs

(N)josimo Alexsander Bamsemums NFO n 09. født 26 sep.2010

Mor :S*Aristo Limaz Zinnini Zun
Far : SW 10/09 EC (N) Vanitys Dumle, JW, d 0924

Er en flott,kjælen,pratsom,stor gutt som ønsker seg et hjem som kan gi han trygghet og mye oppmerksomhet.
Han er vokst opp midt i blandt oss familemedlemmer,sosialisering og håndtering er han godt vant med.
Han skal selges som kosekatt og utstilling.
Rasen Norsk skogkatt er en rolig og frisk rase.Det er en stor rase,guttepuser kan godt komme opp i 6-7 kg med muskler.Han kan gjerne bli en utepus,men da som kastrat,man ønsker ikke å plage naboer med ulende hannkatter som lager uønskete kattunger.Kastrater blir YPPELIGE kosedyr som trives nær huset og i sofan
Alexsander selges med Stamtavle,vaksine,helseattest,ormkur,chip og kattungepakke fra RC.
Han er leveringsklar i romjulen.Jeg selger ikke katt over nett og mail,men ta gjerne kontakt ført på mail og fortell litt om hvem dere er så tar vi det derfra.
Husk det er ALLTID viktig å se hvordan dyrene har hatt det fra de ble født,det preger de reste av livet.Kom gjerne på besøk og hilse på oss.
Sivmj@hotmail.com



9 kommentarer:

  1. Å så søøøøøøt!!!!
    Håper du finner en god eier til ham! :)

    SvarSlett
  2. Sånn ein vakker PUS!

    Håper du finner et godt hjem til han.

    Klem fra Mira.

    SvarSlett
  3. Hvor er han bare vakker! Smuk, som vi siger på dansk. Jeg er forelsket! :)

    Håber du finder en god familie til ham!

    SvarSlett
  4. Å herlighet....noe så nydelig...har veldig lyst på en pus men er usikker på om Major og en kattunge kommer til å rive hus den første tiden.
    Flott at han skal kastreres som utekatt, noe jeg håper han får bli.
    Lykke til, klem fra meg:)

    SvarSlett
  5. Er sikker på at jeg finner et flott hjem til kosegutten.Det er først når de blir 8-9 uker at den flotte råe looken kommer frem.De skal ha rette profiler også liker jeg at de har gaupe tufser

    SvarSlett
  6. Noe så herlig.
    Skogskattene er virkelig flotte.

    SvarSlett
  7. Noe av det vakreste jeg har sett!
    Hadde vært moro med katt, men med Casper og jeg med Katteallergi er det klipt!
    Håper du finner en god eier!
    Klem fra bestemor!

    SvarSlett
  8. Hallo til deg.
    Nå måtte jeg innom å sjekke om alt er bra. Savner dine små og kloke kommentarer og lukta av profesjonell mat. :) Du baker vel for tiden kan jeg tenke meg. :) Julematen er vel alt klar...

    Har fulgt litt med på dine "kattlige" sysler, herlige små og sjarmerende. Vår tid med katt er nok forbi, men det er ikke fritt at lysten ligger på lur. Både for katt og hund igjen. Det måtte vel i så fall bli hund for vår del nå, fører hund. :)

    Håper alt er bra meg deg og dine.

    SvarSlett
  9. En ljuvlig liten katt hoppas han kommer till ett hem fullt av kärlek.. =).. Vill önska dig ett riktigt Gott Nytt År.. kram/moa

    SvarSlett

Populære innlegg