tirsdag 22. juni 2010

Hyggelige awarder,tusen takk

Jeg var så heldig å få to flotte awarder på en og samme dag
Den første var fra Kallemillelente som har bloggen drømmehagen.
Så hyggelig at du liker bildene mine og roen du du finner her inne hos meg
utfordringen jeg fikk for å motta denne var å ønske seg 7 ting...

1. En varm og stabil sommer.
2. Alle jeg kjenner skal være friske og raske.
3. Ønsker å reise utenlads snart....Italia
4. ønsker at mannen min får litt mindre å gjøre...MYE jobb om dagen
5. Ønsker å ta noen kurs i høst
6. Ønsker alle bloggvenner gode dager fremover.
7. Vanskelig å ønske seg så mange ting,derfor sender jeg siste ønske til den som vil ha, og håper at ønsket ditt vil bli oppfyllt




Tusen takk Monica fra koseleg
Skal bli kos og følge deg vidre
For denne må jeg fortelle 7 ting om meg selv og sende den videre til 7 andre bloggene,jeg velger å sende den videre til de som ønsker den og fortelle litt slarv om seg selv
1.Jeg ELSKER blomster.
2.Jeg er utdannet kokk og jobbet som kjøkkensjef i mange år-ikke nå..
3.Jeg er steingal, altså jeg går med nesen ned og plukker ALLTID lommene fulle :-)
4.Skulle jeg fått velge meg et nytt yrke så ville jeg blitt jordmor.
5.Jeg leser mye bøker, alt mulig ....nesten ,ikke kiosksuppe.
6.Jeg HATER urettferdighet
7.Jeg skulle ønske at jeg var en bjørn,så kunne jeg gått i hi om vinteren ,og kommet ut om våren når solen atter varmer. Eller flytte til Italia...det er også en mulighet.

3 kommentarer:

  1. Hvem kan unngå å like bildene dine? For å si det på en passende måte her til "gårds": De er som et festmåltid. (Den likte jeg egentlig og mener det!) :)

    SvarSlett
  2. Gratulerer med Awarden.
    Ikke rart man liker bildene dine . de er vakre.
    Ha en riktig fin sankthans.
    Klem

    SvarSlett
  3. Jeg blir stolt når jeg klarer å formidle det mine øyne ser i blomster og annet.

    Om jeg klarer å gi dere en følelse,ja da blir jeg glad

    SvarSlett

Populære innlegg