mandag 31. mai 2010

Det dufter godt i hele hagen


Jeg bor i et nabolag der de fleste hagene er fra ca 1930 tallet.Tydligvis så var det syrin i hekk man plantet som tomtedeler når disse hagene ble innredet.
Man kan bli romatisk av mindre ,når man sitter ute og nyter dagens avis og morgenkaffen.
Ser at jasminen er på vei ut, det er også noe alle har her i hermegåsnabolaget*smiler*
Solen skinner og hagen strutter,lite føles så behagelig for sjelen
Kos dere der ute,håper dere får en flott dag,sender god sommerduft til alle som vil ha




9 kommentarer:

  1. Det er nesten så duften brer seg via dataskjermen :) Det er noe spesielt med gamle sorter syriner, jeg er spesielt glad i de helt mørk lilla, vi hadde et stort flott eksemplar i min barndoms have. Jeg er så glad du kjøpte makrolinse, den gir helt uimotståelig skjønne bilder!

    SvarSlett
  2. Hei og tusen takk for kommentar på bloggen min.

    Jeg sier jatakk til litt syrinduft, for jeg har ingen selv. Driver ellers å stikker nesen inn i naboens syriner :)

    SvarSlett
  3. Sherlig med syriner , jeg har bare en mini syren
    Venter på at den skal blomstre.
    Klem

    SvarSlett
  4. Så hyggelig med hilsen i bloggen min.

    Nå har jeg sittet her lenge og kikket gjennom hele bloggen din - SÅ MYE FINT! Du tar utrolig flotte bilder, og det ser ut som vi her mer til felles enn hage og øya vi bor på.

    Foto, hage, kort/papir, baking og det meste av hobby finner veien inn i huset her. Jeg gleder meg til å fortsette og se dine innlegg - og legger deg derfor til i bloggen min. Håper det er greit?

    SvarSlett
  5. Alltid hyggelig med nye fjes som ønsker å følge bloggen min.
    Kos deg i deilig sommer sol-nå er det jaggu varmt ute :-)

    SvarSlett
  6. Kan ikke tenke meg en bedre duft av vår!
    Syrinen blomstrer for fullt nå og man kan bare gå å dra inn den herlige duften!! Klem fra bestemor;)

    SvarSlett
  7. Med ny linse og de bildene....det er som jeg har blomstrende syriner i min stue. Fantastiske bilder!
    ...og heldige du, med macro:) Gratulerer.

    SvarSlett
  8. himmelske bilder :) skulle gjerne hatt en hekk med syriner:))

    ha en flott dag.. og takk for besøket..

    SvarSlett
  9. Flotte syriner,det er alltid så koselig!!
    Nå er det så mange deilige dufter ute,skulle hatt fri hele våren å nytet i fulle drag:)
    De bildene av sommerfuglene var jo bare rå flotte!!
    Takk for koselig hilsen:)
    Klem MOna

    SvarSlett

Populære innlegg