onsdag 21. oktober 2009

Ønsker å ramle ned i energi bøtta-finnes det noen slikt


Har endelig fått litt energi igjen i kroppen. Høsten for meg er sliiiiiiitsom.
Har startet på flere prosjekter,også må jeg igang med å lage flere smykker
har noen som sitter og venter på de.
Tror jeg kansje kan komme meg igjennom november nå som jeg har noe positivt å tenke på.
Desember er en hyggelig mnd,men det er LANGT dit.

På bildet er det en Ridderspore knopp,som nok ikke får kommet ut i blomst før frosten tar den.Den er bare våt og trist,den har min sympati

7 kommentarer:

  1. Like sorgsen og kald som oss mennesker din riddarsporre.. det er mørkt ute og mørkt inne, men ikke mørkt i hjertet, men mørkt i sinne.. det pleier å gå over for min del når snøen kommer - hold ut !! :)

    SvarSlett
  2. Hei!!
    Om 8 uker snur solen:))
    Oktober er snart over, og i november er det på tide å tenke på julen...da kan vi finne på koselige innesysler...:)
    Ønsker deg en nydelig torsdag,klem:))

    SvarSlett
  3. Men kjære deg, du får hekle i vei og bare kose deg!

    SvarSlett
  4. Jeg hekler,syr og maler ,men det blir ikke noe spesielt varmere og lysere ute.

    Ja,jeg vet,det går alltid mot en sommer.

    SvarSlett
  5. Takk for koselige ord:o)
    Nei, det er ikke lett når en reagerer på mørketiden i seg selv. Jeg er høstmenneske og får energi av hobbyene mine, men det hjelper jo kanskje ikke når en føler det er selve lyset som mangler. Mange har det sånn, og spes. når en har blomster og hage som lidenskap:o) I hagen blir det jo ikke akkurat mer liv nå som høsten skrider frem.
    Men blogging hjelper også! På humøret mener jeg:o) Jeg må bare snu ryggen til alt regnet vi har ahtt her i høst og tenke på alle de hyggelige menneskene jeg møter både på nettet og andre steder. DET gir meg energi!
    Ønsker deg i alle fall en flott ettermiddag:o)
    Klem fra Solveig

    SvarSlett
  6. Jeg er nok et "høstbarn"..trives å sitte inne å pusle med alle mine hobbies i de svarte regn mnd.
    Det som kan hjelpe er masse levende lys.
    Hver kveld tenner jeg minimum 20 telys rundt i stua..det varmer i et gammelt hus,men det varmer også i min sjel :)
    Å gjøre det så koselig som mulig rundt seg tror jeg vil hjelpe litt.
    Riddersporen var nydelig, til tross for kalde regndråper.

    SvarSlett
  7. Takk for omtanke og varme ord,jeg prøver og fatte mot og finne positive ting .
    Men jeg må innrømme at dette ikke er min tid på året

    SvarSlett

Populære innlegg